.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست جبهه متحد دانشجویان ایران در گرگان

نشست مشترک اعضای شورای هماهنگی جیهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران و روسای استانی این جبهه عصر روز جمعه، بیست و ششم بهمن ماه 86، در گرگان برگزار شد.
دستور کار این نشست بررسی راهبردها و برنامه های انتخاباتی جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران در رقابتهای انتخاباتی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.
سخنگوی جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران با اشاره تصویب راهبردهای انتخاباتی این تشکل گفت: اولویت اول جبهه متحد تقویت جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی ایران است و پس از آن بر اساس شعار اعتدال، عدالتخواهی و قانونمداری، به تاثیرگذاری بر روند سیاسی با اتخاذ مشی اعتدالی می اندیشد و درصدد است تا عدالتخواهی را برمبنای قسط و عدل اسلامی معرفی کند و یکی از لوازم رسیدن به دموکراسی را حاکمیت قانون می داند.
ابوذر پورادیب افزود: دفاع از مطالبات قانونی دانشجویان و فارغ التحصیلان، ایجاد فرصت لازم برای نقش آفرینی دانشجویان در رشد و توسعه کشور و ارتقاء کارآمدی فارغ التحصیلان دانشگاهی، اعتقاد به چندصدایی با هدف رشد و تعالی کشور، مشارکت در توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و دفاع از انضباط اجتماعی و حاکمیت منطق دیگر راهبردهای انتخاباتی جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران می باشند.
به گفته دبیرکل مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان)، در این جلسه اعضای شورای هماهنگی جبهه متحد موارد دیگری همچون تلاش در جهت مشارکت مردم به ویژه زنان، اقوام و مذاهب مختلف در انتخابات، حمایت از زنان واجد شرایط برای حضور در مجلس هشتم و تلاش در جهت ایجاد همگرایی بین نیروهای اعتدالگرا براساس چهار اصل اعتقاد به اسلام، انقلاب، امام (ره) و ولایت فقیه را جزو راهبردهای انتخاباتی این تشکل برگزیدند.
پورادیب تاکید بر حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه و بداخلاقیهای سیاسی، حفظ نگاه نقادانه در جهت تقویت نظام و رفع نارساییها، دفاع از اصول و ارزشهای انقلاب و اصلاحات، عدم دخالت در جوسازیهای سیاسی، حفظ حرمت نامزدهای انتخاباتی، صداقت در گفتار و سلامت در رفتار و سرانجام پیروزی در انتخابات را راهبردهای دیگر جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران اول اسفند ماه برنامه های انتخاباتی خود را رسما اعلام می کند.
جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران روز 22 بهمن ماه 86 با همکاری تعدادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان استانهای گلستان، مازندران، گیلان، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، لرستان و یزد با محوریت مجمع اعتدالگرایان شمال اعلام موجودیت کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.031 seconds.